.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیادی دانشگاه تهران معرفی شد ؛
درخشش نخبه مازندرانی در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی ۱۴۰۲ کشور
شمال نیوز : درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند.
درخشش نخبه مازندرانی در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی ۱۴۰۲ کشور

شمال نیوز: مدال آوران المپیادی دانشگاه تهران در شورای دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین مجمع روسای دانشگاه ها که با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، روسای دانشکدگان ، دانشکده ها ، پردیس ها ، و مراکز و موسسات وابسته به دانشگاه تهران برگزار می شود، تجلیل شدند.

 

به گزارش شمال نیوز، درپی معرفی نفرات برتر بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشورسال ۱۴۰۲ ، مشخص شد که در این دوره از المپیاد، ۴۰ دانشجوی دانشگاه تهران موفق به کسب رتبه های برتر ۱ تا ۱۵ شده اند.

 

دراین میان بادرخشش یک مازندرانی از شهرستان قائم شهر، آقای سید علی علوی با کسب مدال برنز کشور ، نفر سوم این دوره از المپیاد علمی - دانشجویی کشور در رشته علوم‌جغرافیایی شده است.

 

 

همچنین خاطر نشان می سازد که دانشگاه تهران در این دوره از المپیاد علمی - دانشجویی کشور با کسب تعداد مدال بالاتر در صدر دانشگاههای کشور قرار گرفت و رتبه اول را کسب کرد.

 

« شمال نیوز » این موفقیت بزرگ علمی را به نخبه جوان استان مازندران آقای « سید علی علوی » و همه هم استان های گرامی بویژه خانواده محترم علوی تبریک گفته و آرزومند است در آینده اخبار دیگری از موفقیت ایشان در سطوح مختلف علمی منتشر نماییم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.